Železniški tramvaj na Porečanki (Localbahn). Tako nekako naj bi se imenoval, čeprav ni bil na električni pogon, ampak na paro, kot ostale lokomotive na tej progi med Trstom in Porečem. Zgradila ga je firma Komarek na Dunaju in začel je z obratovanjem leta 1903, a se je izkazal kot ne prikladen in so ga že po treh letih odstranili. Kot ostali vlaki se je ustavljal seveda tudi v Kopru.

železniški tramvaj
Železniški tramvaj – Localbahn, ki je vozil na Istrjanki med leti 1903 in 1906

Nekako v tistem času je bil postajni načelnik Tuma Ivan, postajni mojster pa Josip Cerkvenik. Glede na pogost priimek na Koprskem, najbrž nono ali pranono kakšnega sedanjega Cerkvenika.

postaja koper
Železniška postaja Koper na začetku stoletja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja