Ladijski potniški promet
O njem smo že pisali a je tega še dosti za povedat. Glavni razlog za njegovo enormno povečanje ob prehodu iz 19. v dvajseto stoletje je predvsem hitra rast mesta…
O njem smo že pisali a je tega še dosti za povedat. Glavni razlog za njegovo enormno povečanje ob prehodu iz 19. v dvajseto stoletje je predvsem hitra rast mesta…
Na njej je Tito prišel na obisk leta 1954 v Koper. To je bila prva “titova” jahta. Zgrajena je bila leta 1939 v Trstu po naročilu za potrebe jugoslovanske finančne…
Na drugi sliki iz leta 1910 je ob koprskem pomolu privezan majhen parnik “Oltra”, ki je od leta 1909 pa vse do leta 1926 vozil na liniji Koper – S.…
Nekdaj je bila to kar so dandanes šleperji ali železnica. Za časa benečanov, ko je Koper dnevno vzdrževal povezavo z Benetkami je bilo v mandračih okoli mesta med 20 in…
Na prvi pogled kot trabakola, samo da je skoraj pol manjša in zvečine z enim jamborom. Ime izvira iz otoka Brača – Brazza – brazzera, čeprav eni bolj nacionalistično usmerjeni…
Načrtovalci novega pristanišča. oziroma Luke Koper, so vedeli, da je morsko dno preplitvo za večje tovorne ladje, zato pri gradnji in vzdrževanju pristanišča brez morskih delovnih ladij bagrov, ni šlo.…
Parnik katerega tu vidimo je imel zanimivo zgodovino. Po naročilu koprskega ladjarja Capodistriana, je bil izdelan v Trstu leta 1898. Krstili so ga po svetem Justu, tržaškem patronu, saj je…
Tako je vroče, da kar paše malo o morju in barkah. Potniški parnik izdelan leta 1908 na Škotskem po naročilu Avstrijskega Lloyda sicer najbrž ni nikdar pristal v našem mestu,…
Jadrnica “Me ne frego”, poleti leta 1940, se z Moleta, kjer se je družila italijanska nacionalistična mladina, vrača v Koper. Po koncu 2. svetovne vojne so jadrnico uporabljali v srednji…
Ob tej besedi marsikdo pomisli na tiste ki plujejo po Nilu ali nasploh po arabskem svetu, a imeli smo jih tudi pri nas. Uporabljali so jih ribiči, a konec 18.…