Koprski pomol
Koprski pomol je doživel skozi zadnjih 150 let kar nekaj sprememb. Od 19. stoletja, ko so združili stare beneške bankine v en pomol, so ga daljšali, širili, dvigovali, ravnali, tlakovali,…
Koprski pomol je doživel skozi zadnjih 150 let kar nekaj sprememb. Od 19. stoletja, ko so združili stare beneške bankine v en pomol, so ga daljšali, širili, dvigovali, ravnali, tlakovali,…
O ladjedelnicah in škverih v Kopru sva s Stankom kar precej že napisala, nič pa o največji ladjedelnici našega področja, v Miljah. Milje so bile 600 let pod koprsko jurisdikcijo…
Rudi je objavil sliko električne svetilke, katere so montirali po glavnih ulicah takoj po zagonu električne centrale leta 1905. Svetilke so “zdržale tja do šestdesetih let prejšnjega stoletja, pa še…
O njem smo že pisali a je tega še dosti za povedat. Glavni razlog za njegovo enormno povečanje ob prehodu iz 19. v dvajseto stoletje je predvsem hitra rast mesta…
Na njej je Tito prišel na obisk leta 1954 v Koper. To je bila prva “titova” jahta. Zgrajena je bila leta 1939 v Trstu po naročilu za potrebe jugoslovanske finančne…
Za časa francoske okupacije Kopra smo imeli najmanj dva dokumentirana obiska britancev. O enem leta 1809 sem že pisal ko so prišli pomagat Avstrijcem pri poskusu spoditve Francozov iz teh…
V tržaškem časopisu “Il Piccolo“, so že desetletje pred letom 1900, omenjali povečan obisk turistov v Kopru, Semedelski in Žusternski rivieri. Zato je poleti iz Kopra v Žusterno vozil potnike…
Razglednica iz leta 1940, ko je že divjala 2. svetovna vojna. Pogled s trga Svetega Andreja na pristanišče pri Izolskih vratih, kje je bilo središče dogajanja za ribiče iz Božje…
Na drugi sliki iz leta 1910 je ob koprskem pomolu privezan majhen parnik “Oltra”, ki je od leta 1909 pa vse do leta 1926 vozil na liniji Koper – S.…
Razglednica iz moje zbirke, je iz obdobja v začetku 20. stoletja, med letom 1900 in 1905. Lepo je vidno še obzidje in vrata vhoda v mesto, Z obeh strani ceste…