Elektrarna Koper
V novejšem času se že 30 let dogovarjajo o dodatni oskrbi Kopra in ostalih krajev v naši Istri s pitno vodo. Bili so predlogi o zajetju pod Kubedom, pa o…
V novejšem času se že 30 let dogovarjajo o dodatni oskrbi Kopra in ostalih krajev v naši Istri s pitno vodo. Bili so predlogi o zajetju pod Kubedom, pa o…
Katero je pravo ime ozkotirne železnice Trst-Poreč in kdaj se je prvič uporabilo? Istrijanka zagotovo ni, saj smo o Istrski železnici (Istrianer Bahn), ki so jo zgradili Avstrijci od Divače…
Opisali in predstavili smo že več ladij in drugih plovil, ki so bile v Kopru, ali so bile povezane z mestom in bližnjo okolico. Veli Jože, plovno dvigalo je dobilo…
Za razne bogataše, pa naj jim rečemo tajkuni, oligarhi, banksterji ali preprosto milionarji je značilno da v starosti postanejo dobrodelneži. Najbrž zato da se odkupijo za svoj prvi milijon, katerega…
Letos bo decembra minilo 206 let odkar je v Sredozemlju zaplul prvi potniški parnik, na liniji Trst – Benetke. To je bil tudi prvi parnik, oziroma prva motorna ladja na…
O koprski postaji, avtobusih in vsakdanjem vrvežu, ki se je odvijal po Kidričevi do avtobusne, bi lahko spisali cel roman. V petdesetih in šestdesetih je imelo avtomobil mogoče 10 %…
Koper ni v svoji zgodovini nikdar bil poznan po neki tekstilni obrti ali kasneje industriji. Kar je bilo še najbolj povezano s tekstilom je bilo nabiranje polžev za pridobivanje purpurne…
Veliko smo že povedali o koprskih tovarnah in podjetjih, ki so zaradi različnih razlogov propadla in jih ni več. Kot je bila na primer tovarna, TOMOS, ki so ji leta…
Koprski pomol je doživel skozi zadnjih 150 let kar nekaj sprememb. Od 19. stoletja, ko so združili stare beneške bankine v en pomol, so ga daljšali, širili, dvigovali, ravnali, tlakovali,…
Čeprav je bilo nekoč, v najboljših časih mlinov na vodo, na redki Dragonji 46 mlinov, Ratikljan, oziroma Kodarinov mlin je onovljen, a Mazurinov mlin pa delno obnovljen. Vsi pisci zadnja…