Je kar težko določiti nekdanjo pozicijo v današnjem prostoru, natrpanem z novimi ulicami, cestami, krožišči, mandračem, pasjo plažo, pa še kaj bi se našlo. Na sliki iz sedemdesetih let je zanimiv pogled na Bonifiko, že v glavnem zapuščeno s strani povojnih obdelovalcev, a še skoraj nedotaknjeno s številnimi spremembami ki so kmalu sledile. V tistem izlivu semedelske kanalizacije smo enkrat lovili vse kar se je premikalo, noben ni zbolel za kaj resnega, dan je minil zanimivo, edino na spletu nisi mogel nič objavit.
Nekoga je zadnjič zanimalo če imamo kakšne slike tega križišča skozi čas. Na prvi vidimo stanje leta 1951 ko so ga slikali ob priliki motocestne dirke skozi Koper. V bistvu je do takrat ostalo tako kot je bilo sto let prej – razen asfalta seveda. Na naslednji iz leta 1975 je križišče že razširjeno z zavijalnimi pasovi, na tretji, kakšno leto kasneje, pa so že začeli zasipavat Bonifiko zaradi priprav na novo povezovalno cesto s Semedelo. Kasneje pa itak ni več anbot.
Ker se je zadnjič razvila ena debata o tem križišču in semaforjih, si lahko ogledamo priloženo sliko iz leta 1950/52 ko še ni bilo niti za pomislit o kakršnih koli semaforjih. Vidimo črpališče ob semedelski cesti iz leta 1930 in daleč zadaj dolgi zid od stadiona s tanko linijo še mladih topolov. Desno od stadiona pa hišo, v kateri smo imeli avtoelektričarja in kovača – porušeno ob izgradnji mega krožišča. Še bolj desno ampak na drugi strani ceste pa je bila plinarna, kamor smo hodili po plinske jeklenke. Levo od stadiona pa imamo benzinsko črpalko Istrabenza, odpad in gostilno “pri stadionu”. Vmes pa ena sama praznina, ali kakor bi rekli gradbeniki: ena sama gradbena parcela.