O ozkotirni železnici Porečanki smo že veliko pisali in še bomo. Na trasi od Trsta do Poreča je bilo veliko mostov, viaduktov in tunelov, Na Koprskem so bila 2 mostova, eden preko reke Rižane in drugi preko reke Badaševice. Rižano je prečkal železen most dolg 20 metrov, na prvi sliki. Na drugi sliki vidimo 10 metrov dolg most na Reki Badaševici, ki je bil blizu koprske železniške postaje Škocjan. Na tretji sliki je zanimivo vozilo, podobno kolesu, ki so ga uporabljali inšpektorji in vzdrževalci Porečanke, za pregledovanje tirov, mostov, viaduktov in druge infrastrukture na trasi ozkotirne železnice. Poganjanje tega železniškega kolesa ni bilo lahko in so se zaposleni pri tem izmenjevali, še posebno če je bilo potrebno pedalirati v klanec.
Železo mostov so meseca avgusta, leta 1939 prodali na javni licitaciji. Medtem, ko je kupec dela tračnic in železnih mostov “Societa Ferriera iz Brescie Ferretti & Martin”, začel demontirati železne dele, so dražbo preklicali. Zaustavili so vsa dela in začele so se tožbe kupcev proti državi. Leta 1942 so kupci iztožili odškodnino, ki je seveda nikoli niso dobili, saj je divjala 2. svetovna vojna in fašistična Italija je kapitulirala.
Slike iz knjige “Cara Parenzana”, avtorja Giulio Roselli